اعلانات جوجل

الحل النهائى لمشكلة تقييد عرض الاعلانات على موقعك مركز الساسات

بسم الله الرحمن الرحيم 
تم تقييد عرض الاعلانات 

The number of ads you can show has been limited. For details, go to the Policy center.
قبل أى حاجة التزم المشكلة بتتحل فى خلال شهر من غير ما تلف وتدور فى مواضيع وفيديوهات كلها كذب اصبر التزم هترجع الاعلانات تانى فى خلال شهر والارباح هتزيد افضل من الاول بكثير جداً .
انا ههرى شوية كلام عن تقييد اعلانات ادسنس على موقعك بسبب جودة الزيارات او ان الزيارات غير صالحة يعنى الشك فى ان موقعك بيحصل على زيارات غير صالحة .
ممكن تكون حضرتك نازل ليل نهار عن البحث عن حل لمشكلة تقييد عرض الاعلانات على موقعك , أو عدد الاعلانات محدود على موقعك ولحل المشكلة اتجه إلى مركز السياسات .
صراحة مشكلة تقييد الاعلانات حلها فى الكلام الظاهر فى مركز السياسات .
طيب لحد كدا احنا تكلمنا شوية عن مشكلة تقييد اعلانات ادسنس التى يمكن عرضها على موقعك .
============

الحل النهائى لمشكلة تقييد اعلانات ادسنس التى يمكن عرضها على موقعك 

" حلك فى ان زيارات تيجى من جوجل يا محترم "
حضرتك الزيارات الحاصل عليها موقعك تأتى من طرف واحد أو طرفين بالاكيد إنها من الفيس بوك وممكن اليوتيوب ولم تأتى من جوجل نتيجة البحث يعنى كأنك كاتب بوست على الفيس وقاعد تشير فيه ودى ليست وظيفة موقعك .
يعنى حضرتك عامل الموقع علشان اللى يبحث فى جوجل او بينج او ياهو عن حاجه يظهر له موقعك العارض لموضوع البحث انما نحن العرب نلعب دور تانى ونحرف أى حاجه .
باختصار العربى الموقع بالنبه له ادسنس وادسنس بالنسبه له دولارات والدولار هتيجى منين ؟
من الزيارات والمشاهدات والنقرات على الاعلانات , والزيارات هتيجى كتير منين من الشير على الفيس بوك واى موقع تواصل اجتماعى يعنى الناس اصبح لا يلزمها جوجل لان المعلومه رايحه لهم على طبق من ذهب لحد عندهم وبكدا حضرتك بتهمش دور جوجل الكائى الآلى اللى صرفوا عليه مليارات علشان يفكر احسن منك انت كانسان يا انسان !
وفى مرحلة ما قبل النهايه تظهرلك مشكلة تم تقييد عرض الاعلانات على موقعك والبس علشان خارجين لكارفوا المعادى وانت هتقول والله ما انا خارج علشان الدولارات بتاعت ادسنس ذهبت .
وفى النهايه لا المعلن استفاد ولا انت استفدت دولاراتك راحت وثمن الدومين اللى حضرتك اشتريته علشان الموقع كله بلح بسبب مشكلة تقييد الاعلانات وجوجل والغرب والاجانب استفادوا من مضيعة وقتك وسهرك على الانترنت تبحث عن زوار وحلول وحوارات وفكرت نفسك ستيف جوبز وبدل ما تفكر فى طريق تجنى منه المال من الانترنت بطريقه محترمه لا ازاى كل العرب فكروا نفسهم مدونين وتقنيين لحل مشاكل الانترنت ومبرمجين تحت التمرين واصبحنا نبيع حل المشاكل اللى هى ليست بمشاكل لو قرأنا السياسات والتزمنا بها 

حل مشكلة تقييد الاعلانات على جوجل 

تكون راجل محترم تكتب مواضيع محترمه تلتزم بالسيو وسياسات الشركه اللى بتاكلك عيش وتنوع مصدر زيارات او توازن بينها .
ياريت يكون سبب مشكلة تم تقييد عرض الاعلانات على موقعك وللاطلاع على التفاصيل اتنيل روح مركزالسياساتت ياريت تكون المشكله انت عرفت سببها وحلها .
حلها انك تكون محترم تحترم نفسك قبل ما يجبروك انك تحترم حديده اللى اسمها جوجل 

إرسال تعليق

0 تعليقات